Wednesday 2 September 2009

APAMEA HAMA






APAMEA...merupakan bandar yang diperintah oleh Raja Seleucid,terletak di wilayah HAMA barat laut negara Syria, aku melawatnya semasa musim sejuk
, terletak diatas bukit yang strategik, angin bukit menyambut kedatangan ku,tempat ini mengingatkan aku akan filem
pada zaman "Medieval@pertengahan",aku suka akan cuacanya yang sejuk, angin lembut dingin menyambut ku,
seolah olah aku berada dizaman yang berbeza, tiada tekanan, tiada teknologi, hanya celik mata dan lakukan apa yang patut kamu lakukan,
dan aku rasa aku jatuh cinta dengan tempat ini, kurasakan seolah olah aku pernah berada disini,angan ku membawa keserasian disini,
akal songsang ku memikirkan ,memungkinkan penghidupan aku yang pertama adalah disini,tapi tu hanyalah fantas

No comments:

Post a Comment