Monday 26 October 2009

aku yang tenggelam


hari ini penuh dengan kecurahan kebosanan
yang menanah menjadi penuh kekecewaan
akibat aku leka dan khayal...dan mimpi menemani
untuk menjahanamkan mereka yang tidak tahu apa itu penghargaan
dan cukup menyedarkan aku...apakah aku mampu menahan kehanyutan ini...
dari api amarah lucifer yang menemani aku buat seketika..
dan melukiskan khayalan dan mimpi ku dan segala tinta kepasrahan
beginilah aku yang didalam pergelutan kepekatan dendam..
apakah mampu untuk aku mendapat bisikan walau seketika panggilan

lalu kulepaskan amarah ku merentasi segenap benua,..
aku lepas kan segalanya,.. rasakan segalanya
ku menjadi khayal semula, ditemani api sang Diablo....
yang tiada kesudahan dengan bisikan dari Azazel
maka datanglah Dasim dan Zaknabur melakukan tugasnya

maka tewaslah mereka
mimpilah lah mereka dilayarkan oleh saudagar angan

inilah namanya kekecewaan,..
hadiah untuk mereka yang merelakan segalanya
hanya degupan dan nadi yang memahaminya...
beginilah akal ku menerimanya..selamanya..

No comments:

Post a Comment